Skriivaan nyt vaihteeksi taas autosta ja näin. Totesin tänää että eihä tuo liikunta niiin kauheeta ookkaan, vaikka nyt oon vältelly liikunnantunteja jo kolmena viikkona peräkkäin. Tänään sitte menin tunnille lähinnä siksi, että luokanvalvoja oli laittanu liikunnanopelle Wilman kautta viestiä että vois mulle keksii jotai muuta. Noh, tunti alko linja kuljetuksella Hyvärilään, jossa oli tarkotus hiihdellä ja minun käydä kävelemässä. Jotenkin se opettaja sai mut puhuttuu sitte ympäri ja minäpä sitte hiihdin kaverin kanssa edestakaisin semmosta tasasta pätkää. Jalat ei oikee tykänny, mutta ainakin hiihdin ! :D Joo, oon ite niin ylpee itestäni ja niin tuntu opettajaki olevan ((: Tuon lisäksi meillä oli oraalinen koe englannista.. Harjoteltiin kaverin kanssa niihin luokan ulkopuolella ja kaikki meni niin ku pitiki, mutta ku piti sitte jotai alkaa selittämään, nii tietenki mun aivot menee nii lukkoon että en ees muista mikä on "sijaitsee". Mielessä pyörii vaan ruotsi ja saksa sekoitettuna yhteen.. ( tuosta puheen ollen mulla on saksan koe ens viikolla... -.-'') Kuitenkin sain kokeen iha jeesisti läpi.. Paitsi matikan koe meni niin nätisti penkin alle, ettei mitää järkee... viimeksi saatu 8 muuttui -5:deksi.... Joo olkaa hiljaa, olen paras. Mutta sitten muita juttuja.

Eilen oli iha kauhee päivä iha näin btw. En muista mistä vittuunnuin niin pahasti, mutta en viittiny puhuu kellekkään illalla ja makasin vaan sohvalla peiton alla juoden pillimehuja. ( niistä mehuista on tullu mulle addiktio..) Telkkaria katsoin vasta myöhemmällä, kun sain sen toimimaan. Koneelle en päässyt vaan sen takia, kun en ollunna koulussa ku 2 tuntia.. Älkää kysykö miksi.



siinä teille peili. tai siis peilejä. Noi oli siellä mun TETpaikalla fysion puolella ja en tietenkää malttanu olla ottamatta kameraa mukaan viimeisenä työpäivänä (: Vaan kohta ollaan perillä Kaavilla, jonne tässä ollaan oltu matkalla pian tunnin verran. Ulkoasuun on muuten tulossa muutosta, kun jaksan tutustua tämän tekniikkaan ja ideaan ((: Että semmoista tänään.