Heippa taas !

Chris Medina - What Are The Words

Tuossa teille biisi joka kannattaa kuunnella ! Löysin tämän joskus Youtubesta ja huomasin että onhan tämä NRJ:n listoillakin, en vaan ole vissiin kuunnellut liian tarkkaan noita biisejä.. Joka tapauksessa rakastuin kappaleeseen samantien. Jotenkin noi lyriikat (sanat) ja Chrisin lauluääni on niin mahtavat, ettei voi kun tykätä tästä biisistä (:

Pariisin Kevät - Saari

Siinäpä toinen kappale, jossa on hyvät sanat. Pariisin Kevät on muuten vähän semmonen yhtye/bändi, jota en oikein sen kummemmin kuuntele. Poikkeuksena tää, Tämän Kylän Poikii ja Painovoimaa, niissä vaan on kaikki sellasta mistä tykkään.

Siinä nyt muutama biisi tähän hätään. Pahoittelen, että en saanut niitä kuvia nyt tänne. Olen eri koneella eikä kamera sattunu mukaan just tänään, niin en sitten saa kuviakaan lisättyä, vaikka olisinkin halunnut. Olin tänään muuten viettämässä ensimmäistä TET päivääni Nurmeskodilla. Siellä olikin yllättävän mukavaa, vaikka toisin luulin.. Ei ne mummot ja papat niiin kauheita olekkaan ja kun saan kuitenkin olla edes vähän tekemisissä kaverin kanssa. Sain aika monta kertaa tänään kuulla näyttäväni aivan äidiltäni, kun mulle annettiin semmoinen työtakki, joka on aikalailla samanlainen kun mun äidillä on tai oli, ennen kun laitonhuoltajien vaatetus muuttui.. Ja onhan mulla vielä aikalailla samanlaiset hiuksetkin nyt kun värjäsin ne. Mua jää pahasti häiritsemään jos en saa tähän postaukseen yhtään kuvia, kun tästä tulee muutenkin niin lyhyt..

 

Nyt kerron teille koirastamme Täplästä

Tässä siis pieni koira nimeltään Täplä, poika on minulle kovin rakas ollut jo ihan pikku penskasta asti. Nykyisin kokoa jätkällä on jo ainakin 65 cm ja täpliäkin löytyy jo suuremmalta alueelta.

*s. 26.3.2011
kk. saksanseisoja& lk. saksanseisoja sekoitus


Täplällä on ainakin 12 kutsuma-/lempinimeä: Täblä väblä, Muushu, Pikku Vauvva, Pieni Rakas, Täblistysväblistys, Täbylä, Väbbylä, Müshu, Täblyinen, Ängsti, Pentu, Ipana. Hevoseksikin mie sitä nimitän, kun se on vaan niin saamarin isokokoinen minun silmissäni :D Tein kollaasin, kun menetin hermoni noiden kuvien asetteluun...

Nyt kiitos, anteeks ja näkemiin :D